vlieg reis naar Parijs en de eerste stad

5 juli 2017 - Parijs, Frankrijk

we gaan vanaf Berlijn naar Parijs voor 29 euro pp. En de taxi kost 18 euro. we overnachten 2 nachten in het hotel  Adonis Paris Sud dat is 48 euro per nacht. we komen daar om 10 uur s'ochtends aan en hebben dan meteen onze kamer, dan pakken we onze spullen uit en gaan we de eerste stad een beetje bekijken.We hadden bij de vliegreis wel wat last van turbulentie, maar we zijn aangekomen.  Bonjour we zijn net terug  van de stad het was super leuk en heel mooi de cultuur is echt geweldig! er waren ook straat muziekkanten dat was erg leuk en grappig we hebben 2 euro gegeven. En het was erg leuk en mooi om te zien hoe Parijs in elkaar zit. We hebben daar ook heel veel toeristen gezien. ook de Eifeltoren het 125 jarige oude monument, we mochten er ook op. Het uitzicht is echt geweldig zo mooi je kon heel Parijs zien! maar wel een beetje spannend want het was erg hoog, en we hadden een beetje last van hoogtevrees maar we zijn wel heel blij dat we het hebben gedaan, ondanks de hoogte. hier zie je een foto.                                           324197-Web parijsss